0013 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 hon gillar itne kommunister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 hon gillar itne kommunister? 1. Hon vet nog inte att jag är kommunist.2. Känner henne inte så väl. 3. Har ingen uppfattning om hennes politiska åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 hon gillar itne kommunister? Vilken Affär var det i vilken stad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 håller med det är typ samma smak men dyrare........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ett råd köp aldrig Dumle oboy men köp Dumle kolor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 För när jagdrack o´boy så hade jag ont i tänderna ganska ofta men nu har jag slutat med det och sen dess har jag aldrig haft ont i någon tand men jag har även aldrig haft något håll i tanden. Angående dumle o´boy och vanlig o´boy är skillnaden väldigt stor det är inte bara smacken även priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag tyckte den smaka lika dant fast mycket dyrare och så smaka den bajs hatar oboy därför testa jag dumle oboy för att den skulle smaka som godisarna man blir ju lack på såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Asså ni fattar inte det heter inte O'BOY bara för att det är en choklad dryck det kan heta nåt annat oboy är bara för en speciel choklad dryck den bästa i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 En hel förpackning med dumle oboy är 200-250 sockerbitar, kan ni fatta?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 hon gillar itne kommunister? man behöver inte känna dej så väl för att fatta att du är kommunist, det räcker med att läsa några ämnen på debatt forumet...... jag känner dej inte så väl men jag skulle kunna skriva en uppsats om dina politiska åsikter, du döljer dom inte direkt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 hon gillar itne kommunister? Nej, men jag presenterar mej inte heller. "Hej, jag är kommunist." Hon vet nog inte det, det är jag rättså säker på. Men nog om det, det spelar ingen roll. Och det klart att jag inte döljer mina åsikter på ett debattforum där vi disskuterar politik, annars så är det väl en annan sak. Har aldrig disskuterat politk med henne, och känner henne inte väl som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Hur kan en dumle diskution sluta med en kommunism diskution? håll er till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.