Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 ja men i sin del av jorden... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jaha om det är så varför åker USA till irak och tar oljan det är inte deras del varför inte åka till norge och ta deras olja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 därför att norge är ett I land som har många bilar mellanöstern är ändå helt körd... lika bra att te resurser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 världen rikaste länder ligger i mellanöstern.... så jag tror nog som har bilar där + att de är mycket vänlig/trevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Hoppas att Folkrepubliken Kina fort skulle bli en likadan militär stormakt som USA och som jagar terrorister. Då skulle de kunna störta USA och George W Bush eller den president de då har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 ok... du var ju normal.... eh... okej... Guggo, kanske få är rika men länderna är fattiga, dessutom jag fattar inte att så många inte vill att de tar deras olja, jag är överlycklig för att de gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.