Guggo Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Ködd Ködd Ködd ! :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Gamla tider? hette Ruffy.D var älskad och kommer ihåg jelly fish ! han hade lite rasistiska bilder på george bush ! Den gamla tiden var jag älskad av nästan alla, Den gamla tiden hade jag en massa kompisar! På den nya eran är jag hatad av alla? På den nya eran förlora jag mina kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det var mycket roligare för....mycket. Nu är det typ dött här :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 ködd är ju en klassisk mardröm som lever kvar för alltid... vad är ködd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det var mycket roligare för....mycket. Nu är det typ dött här :o Håller med. Många mogna medlemar, schyssta diskussioner. Var inte så mycket spammigt. *Det var gammla godingar det :gitarr: * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Yupp allt sånt bara försvann när folk började bytar sina namn känns som om personligheten också försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Yupp allt sånt bara försvann när folk började bytar sina namn känns som om personligheten också försvann Jaså, så DU var Ruffy.D Bara så du vet så var vi kompisar förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.