Hoppa till innehåll

Gamla Minnen?


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har medlemsnummer 50 och 0012 25 fasst jag har vart med längre än han(tror jag :blink: ) för att det har varit flera olika sidor... föst fuskarna.nu sen en annan fuska.se utan poäng sen den här i 3 olika former

 

Jag har 274 eller nå't sånt, och jag blev medlem på "fuska.se utan poäng" andra eller tredje dagen som dom bytt från forumet.nu Redigerat av FireFly
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det var blått sen bytte admin till fuska.se så fanns det inte poäng !.Sen alla tjatade på admin så bytte han till fuskarna.nu blått igen så tog han ut poäng sen så tyckte han fuska.se lätt kortare och .se är mer svenskt så blev det fuska.se med poäng också så det har inte funnits fuskarna.nu med svart skin.Eller så kanske tänker du om den andra fusksidan som jag ej säger !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När fuskarna.nu bytte till fuska.se fick man registera sig nytt konto admin hälsade att sidan blir klar i kvällen den 5 september tror jag fast jag var inte vaken pallade inte direkt när jag kom hem från skolan var det 24 medlemar som registerade sig fören mig så gjorde jag det snabbt efter 25 medlemar till kom 0013 ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag var en av dom bästa(jag glömt bort mitt namn)hehe,skoja,jag hade många vänner då.det var härliga tider.....men det var så längesen.....sen plötsligt så byte dom till Fuska.se.Då kunde jag inte komma in längre...pust.....jag blev så arg,sen så blev jag medlem igen,efter ca 3 år...

det första inlägget var då,"Hur man får Mystery Gift"sen så skrev jag upp det på fuska.se,men sen var det nån litten jävel som tog mitt fusk!Siken liten skit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, trevligt ämne. Kanske stöter på någon man kände i början...

Nämen, själv var man med från fuskarna.nu-tiden, hette Moosh då (jag vet, inte världens skojigaste namn).

Mest aktiv i GBC-forumet.

Hette Moosh mesta tiden, kallade mig några smånamn tills det blev Chihuahua.

Minns inte mitt första ämne, tror det var något om Zelda-spelen till GBC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Medlemmsnummer: 3595

Ska berätta hur länge jag varit med.

 

Jag var med sen början av Fuskarna.nu (minns ej vad jag hette)

Sedan var jag välldigt innaktiv ett bra tag och på slutet kom jag igång igen och så hände det igen blev inaktiv igen, men dessvärre när jag började bli aktiv för andre gången då behövde jag registrera om mig, däremed blev jag Nr: "3595", Så jag har varit med ett tag.

 

Roligaste på Fuska.se var nog i mitten av förra året då när vi på xboxforumet började snacka om Halo 2. Det var sån go stämmning då, tex:

Jag, pippo, Kassler (också inaktiv), haggen, steezy (tror jag), Xray, Tails^, Wictor (numera "noobie",var aktiva i den stora Tråden:

Halo 2, Grymmt ? --- Haha. De var så roligt för det var alltid kassler som hade svar på alla frågor.

 

Och när jag var lite utav en n00b och bråkade offta bråkade med Pippo.

Det är nog tack vare denna killen jag är här på Fuska.se.

(Ett jätte tack till den numera innaktive Pippo, du är bäst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Hm, trevligt ämne. Kanske stöter på någon man kände i början...

Nämen, själv var man med från fuskarna.nu-tiden, hette Moosh då (jag vet, inte världens skojigaste namn).

Mest aktiv i GBC-forumet.

Hette Moosh mesta tiden, kallade mig några smånamn tills det blev Chihuahua.

Minns inte mitt första ämne, tror det var något om Zelda-spelen till GBC.

 

Var det du?Jag såg dig då & då......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...