0013 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 nej FF drygar ju när man(iaf jag) ska logga in på telia -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Läs instruktionerna då! FF blockerar popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Läs instruktionerna då! FF blockerar popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 nej FF drygar ju när man(iaf jag) ska logga in på telia -.- jag har inga problem att logga in på telia. Det funkar finfint. Har du senaste versionen då?jag har haft en del problem med FF när jag skulle byta version. De gamla inställningarna och buggarna (när FireFox var beta) fanns fortfarande när jag installerade en nyare version. Jag var tvungen att rensa ut alla FireFox filer jag hade och sen installera. Jag sparade dock favoriterna. Nu funkar det perfekt. Skaffa FireFox alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 IE blockar också pop-ups om man har Windowx XP Home Edition Utgåva 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 FF vägrar uppspeling av RAM filer -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 FF vägrar uppspeling av RAM filer -.- Det finns säkert något sätt att spela upp dem på. Är inte det Realmediaplayer format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Är det bättre? Koderna kan läsas med efter installation av några plug-ins.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 ie är bättre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Och ni gör troligen dubbelpostar pga. sidan trögar, så trycker ni 1 gång till på svara t.ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 FF vägrar uppspeling av RAM filer -.- nej det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 diskutera gärna om firefox eller IE på sidan nedan: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=40104 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.