Putside Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Vad gör ni efter skolan egentligen , själv så äter jag samtidigt som jag kollar på simpsons. sen går jag in på datan och lyssnar på musik och inne på nätet m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 äter chattar med brudar spelar ps2 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Ibland drar ja hem te kompisar o ibland så drar ja hem o headbangar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 spelar på någon av mina konsoller: NES, SNES, SMD, GC, X BOX, GBA, PS2 eller 64. Beroende på vad jag spelar för spel. just nu är det Tales of Symphonia till GC. Ibland sitter jag vid datorn någon timma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Direkt jag kommer så e det att ta av sig kläderna (ytterkläderna) och rusa in i rummet, slå på datorn och spela... Spelar mest Slaget om Mmidgård..... Det rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 spelar PS2 eller e me kompis eller hos en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) Göra NPC:er på Halflife2, posta på fuska-forumet, leker med kompisar eller tecknar manga. :cool: P.S. Studerar japanska! Ganska bra än så länge... Redigerat 13 Februari 2005 av M3ga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Kommer hem tar av mig kläderna äter gör läxor snabbt rusar in till rummet sätter på datorn postar 3-4 inlägg chattar med några i msn och spelar runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Spelar DS,samtidigt som jag chattar,e ute på nätet och gör film. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 slänger Väskan i Väggen. Äter mat. Spelar Wolfenstein ET och är inne på Msn sedan går jag in på fuska.se sedan går jag och spelar paper mario 2 GC eller Ratchet and clank ps sedan kollar jag på TV. Ush vad lat jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 jag lyssnar på musik och e inne på nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Jag äter och kollar på simpsons:D Sen spelar jag dator, sen tränar jag ofta :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.