Gäst firre1 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 spelar lite inne bandy och spelar i ett litet band (spelar gitarr) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Så kul att du vill dela ditt intresse med oss firre1, men vi fattar nog vad du gör efter skolan efter bara ett inlägg ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag brukar se på simpsons (det äger) sen brukar jag sätta mig framför datorn och äta och på tisdagar och torsdagar brukar jag åka på pingis träning! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Måndagar: med bästisen Tisdagar: med bästisen eller hemma Onsdagar: med bästisen Torsdagar: hemma Fredagar: Sover över hos min bästis och när jag åker hem direkt efter skolan (ca 1-2 dagar på veckan) gör jag bilder på PS lr spelar GC... mycket jag gör på en vecka... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 antingen framför datorn eller med min kompis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ni har väldigt lite läxor, måste jag säga, eftersom ni har tid till så mycket annat. Själv går jag inte i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) drar till polare eller drar hem dom :P spelar tv-spel,surfar på nätet, åker skateboard,lyssnar på musik och chattar på onsdagar har jag basket och streetdance Redigerat 6 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ätre spelar tv-spel datan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.