Burken Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 brukar då till min kompis och spela data eller xbox annars föröker ja komma hem föra min brorsa för att ta datorn...(vilket jag sällan lyckas med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 det första jag gör när jag kommer hem är att jaga ut alla dagbarnen (mamma e dagmamma) ur mitt rum och sen spelar jag oftast ps2... eller så e jag ute och mekar eller kör med moppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 jag gör: äta läxorna sen läser jag lite sen surfar jag på nätet spela ps2 ratchet&clank 3 multiplaye mot mej själv(har klarat vanliga spelet 10 gånger ignom) tittar på tv sen kommer lillebror äta middag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Spelar dator, har jag läxor gör jag dom. Dator :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Data, tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Sätter mig vid datorn, om jag har någon läxa så gör jag den. Kanske tecknar lite om jag har lust... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 På Våren På våren brukar jag springa in, gör i ordning några mackor på 5 sekunder, springer ner till hallen, kastar på mig hjälmen och handskarna drar ut och kör bmx.. På vintern Sätta mig vid datorn direkt, LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Sätter mig vid datorn och tänker efter vad jag ska göra senare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Föst så åter jag sen är jag med kompis eller inne här på Fuska.se sen äter jag middag, sen är med kompis eller är inne här på fuska.se och sist ser jag på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Förr i tiden rusade jag in på toan och sket ut dagens skollunch och sen satte mig vid datorn i 6-7 timmar. Ganska onödigt. Nu för tiden käkar jag, tittar Simpsons, sover, spelar trumpet, lyssnar på musik, pluggar. Väldigt lite dator sittande nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 spelar lite inne bandy och spelar i ett litet band (spelar gitarr) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 spelar lite inne bandy och spelar i ett litet band (spelar gitarr) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.