Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Äh,tror ni att det kommer vara fred där nere är ni allmänt dumma i huvudet! Araber,Kurder eller vafan som helst som bor därnere kan inte hålla sig från att bråka och skjuta de som inte tycker som dem! LÅT BUSH BOMBA!

Skrivet

Jag är arab och kurd !

Håll tyst du också fattar du det är bush som har förstört en massas framtid och skapat en terroråd i Irak jag tänker att många gillar USA bara för dem tillverkar massa av spel och sånt !
Skrivet

Jag är arab och kurd !

Fast du har negativa åsikter t.ex om bush skulle vilja bomba sverige skulle du inte tycka det var kul !
Skrivet

Jag är arab och kurd !

Det fins ingen anledning för bush att bomba detta fina land! Irak har massa brister och terrorister! Inte sverige!
Skrivet

Självklart har vi alla åsikter, och jag tycker att ni får tycka vad f*n ni vill. Men gör inte så det skadar någon annan på sidan, §1.1. Det är bara onödigt.

Lol vad tror du terrorister är terrorister går presis som dem vill när dem har lust att bomba ett land så gör dem det.Terroristerna kom för att dem vill ha tillbaka saddam och USA kämpar emot terroristerna och så blir dem distraherade så hämtar bush en pump och pumpar upp all olja !

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...