Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Skrivet 13 Februari 2005 Idag blev valet i Irak Avgjort. Araber (Shia) kom etta och Kurderna (jag är Kurd) kom tvåa. För alla kurder är det här ett stort steg. Citera
Gäst Fuel Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Skrivet 13 Februari 2005 Äh,tror ni att det kommer vara fred där nere är ni allmänt dumma i huvudet! Araber,Kurder eller vafan som helst som bor därnere kan inte hålla sig från att bråka och skjuta de som inte tycker som dem! LÅT BUSH BOMBA! Citera
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Skrivet 13 Februari 2005 Jag är arab och kurd ! Håll tyst du också fattar du det är bush som har förstört en massas framtid och skapat en terroråd i Irak jag tänker att många gillar USA bara för dem tillverkar massa av spel och sånt ! Citera
Gäst Fuel Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Skrivet 14 Februari 2005 Du,alla har olika åsikter,respektera min,och sluta bråka med alla! Citera
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Skrivet 14 Februari 2005 Jag är arab och kurd ! Fast du har negativa åsikter t.ex om bush skulle vilja bomba sverige skulle du inte tycka det var kul ! Citera
Slasktratt Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Skrivet 14 Februari 2005 Självklart har vi alla åsikter, och jag tycker att ni får tycka vad f*n ni vill. Men gör inte så det skadar någon annan på sidan, §1.1. Det är bara onödigt. Citera
Gäst Fuel Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 Jag är arab och kurd ! Det fins ingen anledning för bush att bomba detta fina land! Irak har massa brister och terrorister! Inte sverige! Citera
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 Självklart har vi alla åsikter, och jag tycker att ni får tycka vad f*n ni vill. Men gör inte så det skadar någon annan på sidan, §1.1. Det är bara onödigt. Lol vad tror du terrorister är terrorister går presis som dem vill när dem har lust att bomba ett land så gör dem det.Terroristerna kom för att dem vill ha tillbaka saddam och USA kämpar emot terroristerna och så blir dem distraherade så hämtar bush en pump och pumpar upp all olja ! Citera
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 Varför f*n citerar du mitt inlägg ? Citera
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Skrivet 15 Februari 2005 Förlåt men jag visste inte att citerings ikonen var nere ! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.