Gäst deady Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Hej På bilden där man väljer bland banorna så är dom sista 2 rutorna längst ner till höger svarta, dom banorna skall tydligen heta COMPLEX & TEMPEL (hittade den infon på annat ställe på nätet). Är det nån med detta spel som kan tata om hur jag ska få fram dom 2 banorna, tacksam för hjälp... /Deady Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 man skqa klara nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Nepp. banan längst ner mest till höger, I HÖRNET heter Egyptian. Den Får du om du klarar all banorna innan på svåraste har jag för mig. den till vänster om Egyptian kommer jag inte ihåg vad den hette. mitt save finns inte kvar...Aztek kanske det var. Den vet jag inte hur man får:( Men du ska veta att om du får Egyptian så är du bra på Goldeneye. Det är inte många som har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 man skqa klara nått Klart man ska klara nåt. <_<Men han frågade nog vad man skulle klara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Du sa klara av hela spelet på secret agent för att få den banan näst längst till höger och den längst till höger krävs att du klarat alla på 00 agent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg