Slumpen Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) jag har hört att det finns vissa ställen(hus) man kan gå in vid ett visst klockslag...typ "stadium" eller bowlinghall...finns det ??..i såna fall vars och mellan vilken tid?? det står att man kan gå in i cirka 60 hus... Redigerat 14 Februari 2005 av Slumpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Arenan kan man gå in i. Har för mig att klockan ska vara 19.00. PS! på skyltarna utanför arenan är det en bild på vilken tävling det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 japp och så står det vilken tid har jag för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 okej hittat det...hmm finns det några andra plaze?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Strippklubben(måste ha köpt den),polis stationen,malibuclub,sunshine autos,vet faktiskt inte mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 man kan ju gå in i hotellet man bor i från börjag å så det stora ricardos manision när man har dödat ricardo å köpcentret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 ookey undra mest om vad som inte står på kartan..... hmm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Man får ju inte glömma alla gamla sketna lador som man kan gå in i. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg