Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Med Kinas och Kubas hjälp skulle det gå. Våran lilla "allians" skulle kunna skapa gigantiska bomber, kärnvapen och andra nyttiga, explosionsbara saker. Plus detta har vi mängder med fotsoldater. Bomberna och planen krossar USA, fotsoldater tågar in i Norge. Vi bombar Frankrike, Spanien och Italien. Ingen vågar nu röra oss. Vi kapar Ryssland, och vi är plötsligt stenrika. Kuba är ju dock ett fattigt land, som värdesätter att alla ska ha det lika bra. De har inget intressa i att bli en supermakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Stormakt ? Det sa jag inte. De får en del av kakan, rejäl näve pengar. Deras krisiga ekonomi skulle genast vända åt det positiva hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Rätt bra idé med att bomba Norge, då kanske man äntligen slipper Sverige-Norge Big Brother, men resten med att ta över Ryssland känns litet överdrivet. Det räcker med att erövra norden och göra svenska till nationalspråk i stormakten. Då förstår man äntligen vad norskarna och danskarna, och för att inte tala om finnarna, säger. Lycka till med din krigsplan iallafall, Mellanmjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 norge äger fett sverige i krig -.- och ananrs... förutom språket då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Norge skulle inte ha någon chans mot Sverige om det blev krig. Jag säger inte detta därför att jag är Svensk utan därför att det är så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Norge skulle inte ha någon chans mot Sverige om det blev krig. Jag säger inte detta därför att jag är Svensk utan därför att det är så! Norskarna är ju iaf inte töntiga kräk som hjälper Nazi-kräk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Nej, tur är väll det att de inte gjorde det under andra världskriget i alla fall.. Sverige hjälper nazister? Nej, man får inte ens sjunga Svenska Nationalsången eller ha en Svensk flagga inan man blir kallad rasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det är inte alls överdrivet att ta över Ryssland och att bomba USA. Det är obligatorisk om vi så snyltar lite på Nato. Sverige skulle fulständigt krossa Norge och antalet soldater endast skulle öka lite. Jag vill inte framgå som en terrorist, men man skulle tjäna jävligt mycket pengar på att t.ex hota USA med giftiga ämen och dödliga virus ( 24 :P ). Världen idag handlar om pengar, makt och krig. Det är så det är, och kommer förmodligen vara så framöver. Norge ska dö. Den saken är klar. Hur vi sen ska handskas med övriga Nato är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Stormakt ? Det sa jag inte. De får en del av kakan, rejäl näve pengar. Deras krisiga ekonomi skulle genast vända åt det positiva hållet. Nä, den hjälpen stod ju vi för. Fint land du hyllar, Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Vi ska fullständigt skita i hur Kuba delar upp sina pengar bland folket. Om dom nu påstår att dom ger lika mycket till alla, och alla ska ha det lika bra, så kan dom väl göra det med dom pengarna dom får också ? Jag fattar inte varför Kuba inte vill ha pengar. Det vill alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Norge skulle inte ha någon chans mot Sverige om det blev krig. Jag säger inte detta därför att jag är Svensk utan därför att det är så! lol nej :lol: har du en pumpa i huvet eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Vi ska fullständigt skita i hur Kuba delar upp sina pengar bland folket. Om dom nu påstår att dom ger lika mycket till alla, och alla ska ha det lika bra, så kan dom väl göra det med dom pengarna dom får också ? Jag fattar inte varför Kuba inte vill ha pengar. Det vill alla. Jo, men det skulle nog inte gynna dem. Pengar är roten till allt ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.