Boffaroffe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hörde ni på radio nyss?? Admin var med och pratade och det var min fråga som kom upp XD Den ända frågan :P Jag gillar att spela spel, men spel utan att fuska skulle jag aldrig kunna tänka mig... Jag har alltid fusk tillhands.. jag tycker det är helt okej, fast spelar man med andra då tycker jag inte det är okej att fuska. Vad tycker ni? MVH// Ragnarök det skrev jag och dem hälsade tillochmed mitt namn XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 ja f*n vad jag skrattade då XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hehe, det var skoj det där. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 <_< det där missa jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag med :( När var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 ja det undrar jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 ja det undrar jag me Eftersom jag typ sa att om ni lyssnade på radion "NYSS" så förmodar jag att det var lite innan jag skerev inlägget -.-?Men iaf... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 f*n,jag hade inte slutat skolan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 KLOCKAN KVART I 7 >________>?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Jag fick stanna kvar och rengöra tavelsudd för att jag skjutit läraren i röven med slangbella >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Rätt åt dig Ors ;) Har sändningen på datorn om nån vill ha (varsågod Ragna) Måste säga att Admin låter svin ung! (väldigt ljus röst :P) Det dära om att det startade som ett projekt har man ju redan hört :D Gött att höra nån på radio iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.