Kexx3 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag vill ha!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Lät han bra i radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 han lät ju full i början XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Lite dåligt att ingen sagt något om det (t.ex. admin själv). Dock skickade MM filen till mig så jag kunde lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Rätt åt dig Ors ;) Har sändningen på datorn om nån vill ha (varsågod Ragna) Måste säga att Admin låter svin ung! (väldigt ljus röst :P) Det dära om att det startade som ett projekt har man ju redan hört :D Gött att höra nån på radio iallafall :P Haha, trodde du att admin skulle låta som en gubbe eller? xDHan har ju inte ens gått ut gymnasiet. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 LOL! f*n va jag garavade XD.. Undra om admin kände igen ditt namn ? :o Admin var nog lite nervös ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 kan någon skicka filen till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Riktigt gullig liten inspelning det där *nyper i kinden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 kan jag f[ inspelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 (redigerat) Här.. EDIT: Filjäveln funkade inte Redigerat 18 Februari 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Hon hade visst lite problem att uttala Ragnarök :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Här.. det går ju inte att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.