Gäst wozfe Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 Hur kan detta spel få högsta betyg av nästan alla. Enligt mig är det inget speciellt med spelet. Jag har aldrig spelat det. Vad är det som är så speciellt med half-life 2!!!???
Burken Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 ALLT!!!!!!!!!!!! AI'n, Monsterna, grafiken, den så J*VLA bra storyn.
nr.7 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Skrivet 17 Februari 2005 Nä,fattar inte jag heller. 1.finns typ 2% monster på hela spelet, bara soldater man krigar mot. 2.Världens tristaste story: man är ju bara nere i kloaker i hela spelet och åker en träskbåt.
Gäst wozfe Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Skrivet 17 Februari 2005 Jag har inte spelat det, men jag har sett filmklipp från spelet, men det såg ut som ett HELT VANLIGT fps-spel. Typ som medal of honor, d.v.s. inte så jättejättebra.
bullet Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Skrivet 17 Februari 2005 jag har det.. menb jag köpte de bara för source skull :P
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Skrivet 18 Februari 2005 Ingen människa här verkar veta att inget spel har riktig AI.. ni vet väl inte ens veta vad AI igentligen är
Hajen Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Halfllife2 är bara för sjönt man kan b.la. köra bil, lyftkran och hover. Som sagt grafiken är för bra för att vara sann. Men jag tycker det faktiskt är roligare att haijäl (stavningen) poliserna änn att möta stora starka monster. Poliserna är roliga att döda när dom dör hör man när dom mister kontakten med deras bas. :lol: Oj glömde nästan jag har Halflife2 också. Redigerat 19 Februari 2005 av Hajen
Simpsons Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Jag tycker det är ett grymmt spel, ska köpa det nästa vecka, mest för css´s skull dock men :D Ska ju lätt lira Hl2 med :cool:
nr.7 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Ja jag har spelat det och det suger man kan varva det på 3 timmar.
BobSmiley Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Skrivet 19 Februari 2005 Jag börjar bli trött på folk som klagar på spel utan att säga varför. Half-Life 2 är bra punkt slut. För att förstå storryn överhuvudtaget måste man nog spela Half-Life 1 och viktigast av allt lyssna på vad folk i spelet säger. Fast i och för sig, orkar man inte förklara vad som är så dåligt med ett spel orkar man förmodligen inte heller lyssna på vad folk säger. ;op Allt jag vill ha är en vettig förklaring till vad som är så tråkigt med half-Life 2... =op
Brunbjörnen Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Skrivet 22 Februari 2005 Ja jag har spelat det och det suger man kan varva det på 3 timmar. Körde du på easy då elle??
Rekommendera inlägg