Hoppa till innehåll

Roliga Hyss På Läraren!?

KH95

Rekommendera inlägg

Jag gjorde en skämmig sak...vet inte riktigt om det hör till ämnet men...

Våran engelska lärare vi hade i nian ska snart gå i pension och har blivit med åren. Dom flesta brukar kalla henne cenil, Hon fattar knappt vad som händer alltså.

Som ingen ovanlighet kom jag försent till lektionen. Fast den här gången ca: 35 min!!!!

Våran Rektor hette ***, och jag hade kommit på ett rimm om honom...

***, Sket så det small!

Indianerna trodde det var BOMB ANFALL!

Våran klass är jäkligt stökig, så i smyg hade våran lärare bett rektorn komma å titta till en lektion...så just den här lektionen satt han längst bak i klassrummet :D

Jag SMÄLLDE upp dörren å SKREK:

***, sket så det small.

Indianerna trodde det var bomb anfall!

Gick sedan fram å bankade Våran lärare på ryggen å sa: Tjena KAJSA (hennes namn)

Gick till min bänk å kollade sedan runt i klass rummet och undrade varför ingen skratta...hälften kollade rakt ner i bordet och hälften fnisade, samt en del var helt röda i ansiktet...men rödast blev nog jag, när jag såg rektorn sitta på en stol längst pak :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...
Gäst data-typen

Vår klass har bytt ut tavelkritan mot en kramellkrita och när läraren skulle skriva på tavlan så kletade karamellkritan ut sej på tavlan

Ett annat hyss var när alla samtidigt smällde pulpetlocken och sedan kasta de ut alla sina skaer ur pulpeterna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Idag på geografi lektionen så skulle vi läsa texter och när alla killar gjorde det för hela klassen så när man skulle utala nått man inte hört för(Tex,berg vulkan) så sa alla fel och alla skrattade och våran lärare fick damp till en som gjorde till sig mycket på utalande och han bara sa när dom andra sa fel,

-Se det är inte så lätt och uttala rätt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Du e ju dum!!! MAN KAN JU INTE BYTA UT ETT PROV!!!!

När du ska börja jobba så ska de se dina prov och det är för att du ska kunna de rätta sakerna och sen kan du inte det och då registreras det och sen när det är för mycket så anmäler de dig! :meddum: :bah: :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Inte bus direkt men. Två klasskompisar till mig när vi hadde musik lektion. När vi fick spela instrument gick den ena fram och valde rytmägg, den andra satt kvar på stolen. När läraren vände sig med ryggen mot han med äggen kastade han dom till den andra. Skoj för stunden. Det vasr verkligen en konstig klass vi gick i nyss... slutar på fredag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång när ja va hos en kompis i stan, så tittade ut genom hans fönster. Så stoppade vi ner. Och det var kanske tre meter ner. Och så gick det nån snubbe där nere, och så kom spottet på hans kavaj :D . Sen när han tittade upp så var det en lärare i vår skola. Men som tur var så såg han oss inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det här e skitkul! om läraren har en låda där hon har facit o böcker o grejer så ska du ta o ställa en flaska rakludder i frysen över natten o sen tar du ut den på morgonen o sågar av aliminiumet eller själva flaskan. Sen tar du med den frysna klumpen rakludder till skolan o smyger ner den långt in i frökens låda när hon inte ser. om hon inte upptäcker den innan den smält så expanderar den o hela lådan blir fylld med rakludder!!!!! hur himla kul som helst!!!!!!!!! rösta på buset på en skala från 1 till 10

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...