DanniQ Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) Kollar lite på en nya dator och det står att det har grafikkortet "Integrerad Intel® Extreme Graphics", och på min som jag har står det att jag har "NIVIDA GeForce FX 5200". Läser jag fel? Eller vilket är bäst? EDIT: Kollar nämligen på denna datorn http://www1.euro.dell.com/content/products...c=se&l=sv&s=dhs Redigerat 17 Februari 2005 av DanniQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 GeForce är iaf ett av de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Okej. Kan man byta grafikkort från dator till dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Nej Radeon är bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Jag säger bara en grej Geforce fx 6800 gt e det bästa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Fast den där datan har min pappa fast med 320 gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 .. det du har nu är mkt bättre än den dära dell datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Ok jo kanske snabbheten ehmmm....Men i min pappas dator så flyger den som en torped asså mycket mycket snabbare än min data ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 PCI express kort e bra enligt mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) Kollar lite på en nya dator och det står att det har grafikkortet "Integrerad Intel® Extreme Graphics", och på min som jag har står det att jag har "NIVIDA GeForce FX 5200". Läser jag fel? Eller vilket är bäst? EDIT: Kollar nämligen på denna datorn http://www1.euro.dell.com/content/products...c=se&l=sv&s=dhs Av dom som du nämner där är Nvidia bäst, Intel som du nämner är integrerad i modekortet så det är inget separat grafikkort. Redigerat 17 Februari 2005 av X-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 ok för att man e nVIDIA f*n men jag tror nog att det bästa kortet på marknaden just nu e nog ATI radeon x800 XT platium edition.. ville oxå bara säga att 6800GT? det ska va Gainward geforce fx 6800 ultra GS (golden sample) GLH (goes like hell) 256 MB ddr3 minne.. det e förhoppningsvis nVIDIAs bästa på marknaden :D det fanns iallafall att köpa på komplett.se för ett litet tag sen men just nu kan jag inte hitta det nonstanns. det va väldigt dyrt tror jag paya nästan 9000 KR för de det va alla pengar jag tjänade under jul-lovet :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag har en sådan dator! Det gafikkortet är inte bra, det klarar bara dom minst kränavde spelen, men jag har satt i ett nytt frafikkort i den så nu är den mycket bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.