frezy_man Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) Vad jag fattar för så är trådar som är låsta: Antingen har det gått till överdriven "överstyr" eller vad man kan kalla det. eller så är det helt enkelt en onödig tråd! Precis som den här tråden gör nu. Vi går in på helt andra saker. Fast vissa tycker ju att en tråd ska vidare utvecklas. Naturligtvis är det själva bossarna på sidan som ska avgöra hur det egentligen ska vara! Oftast så kan saker egentligen miss upfattas. Som t ex. det här inlägget. Jag svarar på din fråga, fast man egentligen inte ska svara på annat än själva trådens fråga. Du skrev nu en fråga som inte alls har något med tråden att göra. Därför kan någon anmäla dig eller mig. Det är i alla fall vad jag har fattat för. Fast i och för sig så är detta INTE en REJÄL regel överträdelse! Fast nu vet jag knappt själv varför jag skrev det här. Men tyckte bara att det var en skit kul grejj...lite udda inlägg helt enkelt! :D Redigerat 12 Mars 2005 av frezy_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men det är fint, 0013. Fortsätt så :D. Bättre med massor av anmälningar, än inga alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 en gång anmälde jag alla draghons inlägg som var bara PYTTE lite regelbrottigt men hon fick ingen varning <_< § 1.**, *låst* & dyl. Frezy_man: Jag förstod inte så mycket av ditt inlägg men jag låter tråden fortsätta eftersom den handlar om Fuska.se. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jasg skrev ju §1.1 på alla hennes inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 21: haha! ne det gör inget! :D då kan tråden fortsätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jasg skrev ju §1.1 på alla hennes inlägg Hrm.. Läst reglerna?§1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel, ANMÄL istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 tycker att Mellanmjölk och kazen ska bli moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 (redigerat) jasg skrev ju §1.1 på alla hennes inlägg Han anmälde ju. ;) Det var det han menade. :P Redigerat 13 Mars 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 och varför fick hon igna varningar? <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 och varför fick hon igna varningar? <_< <_< <_< Inte tillräckligt grova personangrepp? Om det nu ens var personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ja hon sa "Och du ska vara min bror <_<" till anorectic när jag sa att jag var cool -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Har hört många som säger att jag ska bli moderator i denna tråden.. =O. Men, det är väl som # 21 säger, jag skötte mig inte som nykomling. Och därför är jag inte värd platsen ;). Men lol, 0013.. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.