Hoppa till innehåll

Fuska.se


Manga Master

Rekommendera inlägg

Vad jag fattar för så är trådar som är låsta:

 

Antingen har det gått till överdriven "överstyr" eller vad man kan kalla det. eller så är det helt enkelt en onödig tråd! Precis som den här tråden gör nu. Vi går in på helt andra saker. Fast vissa tycker ju att en tråd ska vidare utvecklas. Naturligtvis är det själva bossarna på sidan som ska avgöra hur det egentligen ska vara!

 

Oftast så kan saker egentligen miss upfattas. Som t ex. det här inlägget. Jag svarar på din fråga, fast man egentligen inte ska svara på annat än själva trådens fråga. Du skrev nu en fråga som inte alls har något med tråden att göra. Därför kan någon anmäla dig eller mig. Det är i alla fall vad jag har fattat för. Fast i och för sig så är detta INTE en REJÄL regel överträdelse!

 

Fast nu vet jag knappt själv varför jag skrev det här. Men tyckte bara att det var en skit kul grejj...lite udda inlägg helt enkelt! :D

Redigerat av frezy_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 250
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

en gång anmälde jag alla draghons inlägg som var bara PYTTE lite regelbrottigt men hon fick ingen varning <_<

 

§ 1.**, *låst* & dyl.

 

Frezy_man: Jag förstod inte så mycket av ditt inlägg men jag låter tråden fortsätta eftersom den handlar om Fuska.se. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...