frezy_man Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 men hur vet man tex var gränsen för ett onädigt inlägggår?.... när blir det onödigt inlägg Det är egentligen ingen vits med att veta vart gränsen går. Skriver man något vettigt som har någon koppling till ämnet räknas det inte som onödigt. Det är alltid roligast att läsa inlägg med så mycket fakta som möjligt, så varför inte göra riktigt vettiga inlägg. Medel åldern på sidan gör väl att fuska.se innehåller väldigt mycket "sämre" inlägg. Bäst / intressanta inlägg gör man i ämnen där man har ett intresse och kunskap så därför bör man inte skriva i en tråd där man inte bör vara! Själv fick jag nyligen en varning PGA "snack om fildelning". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Aldrig tror jag :S.. Inte sätt det en enda gång. Tror jag nej exakt det är så dåligt, de är ju de (vi) som är erfarnast! nästa mod borde vara nån som är med på top10 postare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Aldrig tror jag :S.. Inte sätt det en enda gång. Tror jag Det brukar även vara "vi" som har varningar efter sånt långt tag på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Japp precis. Jag tycker inte inläggen spelar någon roll. Jag bryr mig inte vem som blir moderator bara de sköter sitt "jobb" bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 ja vissa har varningar, fast inte jag då :P men jag tror inte ni vill att jag skulle vara mod ändå nej inlägg kanske inte spelar roll, men det betyder inte att de med mycket inlägg inte passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 ja vissa har varningar, fast inte jag då :P men jag tror inte ni vill att jag skulle vara mod ändå nej inlägg kanske inte spelar roll, men det betyder inte att de med mycket inlägg inte passar Man bör inte heller haft en varning. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 vad spelar det för roll om man blivit av med dem, då har man antagligen unika klick och då bryr man sig om sidan, eller köpt, och 10000 får man inte lätt, det betyder att man vart här länge och är erfaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 vad spelar det för roll om man blivit av med dem, då har man antagligen unika klick och då bryr man sig om sidan, eller köpt, och 10000 får man inte lätt, det betyder att man vart här länge och är erfaren Eller att man är en som spammar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria Där har de mesta också köpt bort varningar. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 precis som jag ska göra när jag samlat ihop tillräckligt med fm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria På det viset. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.