Skinnpytte Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag ville bli modd för men sen såg jag att man hade mycket ansvar här så då vill jag inte bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 sällan mycket ansvar, verkar ju aslätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 beror nog på hur seriös man är;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Men det skulle nog behövas kanske en mod eller två till för att hålla ordning här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 (redigerat) Min bror danne "Boshi" på forumet skulle vilja bli mod, men han är precis som er... han suger... erkänn att min varning är löjlig... Enda sättet är att få bort varningen är att köpa varnings kort och slippa varningar läs reglerna. Redigerat 24 April 2005 av Cobraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Min bror danne "Boshi" på forumet skulle vilja bli mod, men han är precis som er... han suger... erkänn att min varning är löjlig... HAHAH DIN varning löjlig!?! DU ÄR NY HÄR!?!? AHAHAHAHAHA!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 sällan mycket ansvar, verkar ju aslätt om man är mycket aktiv så blir det stort ansvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 beror på om man vill ha kul eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 det verkar vara det lättaste som finns att vara mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 tråkigaste -.- det enda som verkar kul är att ge varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag tycker att vissa moddar ser alla medlemmar som om man skulle vara under 11 år och barnslig, och jag tycker att det är väldigt fel. Visst, det är många här som är under 11 eller spammar hela tiden, men det som är lite smartare än dem och vettigare oxå, dem borde inte ses ner..Om ni fattar vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 nej jag fattar inget av ditt inlägg typ >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.