nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Han menar att 11 åringarna och neråt inte ska behandlas som mindre värda i forumet ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 varför inte, de är bara 11 de förstår inte lika mycket vilket inte är konsigt... jag har ju levt 5 år längre tex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Nej, jag menar inte det!!>_> Jag menar att de som är lite vettigare o inte spammar hela tiden, (13år o uppåt), de borde inte ses ner som om man vore lika barnslig som en 10 årig..>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 varför inte, de är bara 11 de förstår inte lika mycket vilket inte är konsigt... jag har ju levt 5 år längre tex... du är 12..... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 varför inte, de är bara 11 de förstår inte lika mycket vilket inte är konsigt... jag har ju levt 5 år längre tex... Ska du säga som är Sveriges värsta slöfok. Och det andra att du förolämpar andra inkl. mig. Fattar inte hur man kan leva så.. <_< Men jag kan bara göra det här:http://www.my-smileys.de/smileys2/bowlol.gif, för du är så skrattretande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 slöfok? det är?????? :) föresten jag ÄGER er inte förolämpar bläbalbaöblaääblö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 slöfok? det är?????? :) föresten jag ÄGER er inte förolämpar bläbalbaöblaääblö Du skriver o säger ju hela tiden bara "ORKA".. :bah: Och du orkar inte vara inte tycken mot nån, lite damp..Kommer i puberteten nu va?http://www.my-smileys.de/smileys2/klatsch_2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 varför inte, de är bara 11 de förstår inte lika mycket vilket inte är konsigt... jag har ju levt 5 år längre tex... vadå 12 vad snackar killen om jag är 16 snart 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 shark stava så man förstår xade enligt din profil är du 17 om drygt ett halvår.. iaf den nuvarande.... men förut var den på 1992 och du skriver och beter dig som en tolv åring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Det är du 0013 som är och beter dig som en 8:a åring.. Xade har mer än dubbelt så mkt vett som du.. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) shark stava så man förstår xade enligt din profil är du 17 om drygt ett halvår.. iaf den nuvarande.... men förut var den på 1992 och du skriver och beter dig som en tolv åring <_< Jo, en tolvåring som tror på gud o vågar stå för det, visst <_< Redigerat 29 April 2005 av Spirtual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 de är snarare flera på forumet som beter sig som senila gubbj*vlar än väluppfostrade 9½-¨åringar. f*n, fattar ju ingenting.. x_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.