Boffaroffe Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 kommit NÅGRA småbarn ok jag kanske inte varit så sjyst men det är ju så himla många som inte fattar i vilket forum dom ska skriva i om dom behöver hjälp med t.ex pokemon. Ni kan kalla mig liten amåunge men jag är afktist 14 och jag blir så j*vla irriterad på t.ex alla som skriver i vanliga gba forumet om pokemon eller massa onödiga trådar i xbox forumet Juppjupp, om du känner ett starkt hot av § 1.1 så tycker jag att du borde anmäla samt alla onödiga inlägg som ni säger, så kommer förbrytarna tillslut få en varning och lära sig en läxa...Men som sagt, dem goa tiderna var bättre kan jag hålla med er om ;) Och på så vis (om ni anmäler mkt osv) så får spamarna en varning och (Förhoppningsvis) lär sig en läxa... Annars får dem en till varning.... osv ni fattar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Det är helt sjukt dåligt. Om en användare kommer hit och spammar till sig två varningar, direkt. Släng ut han va f*n. Han kommer aldrig bli nåt. Istället för han ytterligare 3 chanser. Knäppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 om jag fick föreslå nån så borde det vara Ozoon -.- Må så vara, men som du kanske märkt är han väldigt INAKTIV på fuska.se. Han orkar inte med detta forum. Till er andra- Fortsätt anmäla! Det hjälper oss moderatorer att hålla rent på forumet! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Det borde vara lättare att få en varning än vad det redan är.. Så man kan slänga ut alla spammare snabbare. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Man ska få varning direkt när man bryter mot en regel. Inte ett PM med "Nästa gång !".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Tummen upp för mellanmjölk! Varning direkt så de lär sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 men det är drygt att man ska behöva bli inläggslockad för en varning -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Själv är jag ny här på fuska.se, har bara varit med några månader. Jag Gillar den här sidan främst för att dessa forum är så aktiva. Massor av folk och Kluriga frågor samt jätte bra tips. Som jag också har förstått är det en ganska låg ålder, om man jämför med andra sidor. Dom flesta jag skriver med verkar vara ganska unga saker i ca: 9-14 års åldern. Många av dom här håller ju på och som man kallar det "spammar". Men många är riktigt bra också! Jag tycker helt klart att man ska ha kvar dom yngre, men slänga ut dom som inte sköter sig. Så vitt jag har sett så har fuska.se sveriges största spel forum.Eller så har jag missat det största. Eftersom jag inte varit med så länge har jag inte läst på så mycket om regler, och vilka som har högre "ställning". Dom enda jag känner till är MR. #21 och Admin själv. Bra att jag läste denna tråd så jag också kan "anmäla". Har aldrig gjort en anmälan, men kommer nog att göra en del nu i framtiden. Tänker även läsa på alla regler ordentligt. Det här med fuska mynt vet jag knappt något om men ser nu att jag har nästan 1000, HEHE! HADE GÖTT ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 en gång anmälde jag alla draghons inlägg som var bara PYTTE lite regelbrottigt men hon fick ingen varning <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 en gång anmälde jag alla draghons inlägg som var bara PYTTE lite regelbrottigt men hon fick ingen varning <_< Det berodde nog på att du anmälde "låsinlägg". :lol: ;) Jag minns en anmälan mot mig där det stod: Han blockerar alla diskussioner med de där inläggen. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 HAHA.. -asgarvar irl- :lol: Den var bra.. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 en gång anmälde jag alla draghons inlägg som var bara PYTTE lite regelbrottigt men hon fick ingen varning <_< va? :S vad är låsinlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.