WASD Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag ska göra mit första spel men jag vet riktigt inte hur man gör? Så långt som jag har kommit så har jag har gort en bakgrund som rör sig. Jag måste ha hjäp :blink: :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Jag har gort mitt första spel nu :) & jag vill lägga upp det på Internet :) var gör man det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag tror man kan göra det på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 nja... jag tror bara de tar med de allra bästa på sidan. men jag vet ärligt talat inte. de har en del guider på sidan för att göra spel. håller själv på med ett maze-spel. det finns ju yahoo geocities, passagen osv. där du kan göra en liten sida med dina spel. fast då måste du kunna lite html. kan du inte det finns det gratiskurser på nätet. egentligen bara att skriva: <HTML> <HEAD> <TITLE>Titeln</TITLE> </HEAD> <BODY> Min spelsida!<BR> <A HREF="SPELET.zip">Mitt grymma spel</A> </BODY> </HTML> för att få en vääälidigt grunddläggande spelsida. men det är en perfekt lösning om du vill att dina vänner, släktingar mm ska få se och ladda ner ditt spel. föressten, vad är det för spel? lite kul att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 som Little fighter 2 fast detta suger :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jag tror det e grymmt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 skulle bara tipsa om en sida: http://37t8348758gdhrujd69e4hdrtu.fuskarna.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 mina klasskamrater tycker att det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 vi kan inte gå in på sidan för att admin - killarna på fuska.se tycker att det är som reklam så dom byter sidan till startsidan.... :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 nja... är det inte hans extralänk? den man har för att kunna bli av med varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) det går ej och spela ditt spel kan du skicka gamemaker till mig på msn [email protected] Redigerat 19 Mars 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 gamemaker laddar man ner på www.gamemaker.nl! gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.