Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 fegis.... lägga av bara för att man får en varning.... #21 har varnat mej med..... var fick du den varninngen :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 för att jag sa för dumma saker om homosexuella, hets mot folkgrupp... vilket är jävligt löjligt... fast jag trivs annars på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag spelar en liten stund mer än för ca 1 på tre dagar men jag skulle spelat mer om jag inte kunde vara inne på fuska.se och hade så mycket träningar(i fotboll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 (redigerat) f*n vad lågt att kalla bögarna för en folkgrupp. Då är det snarare moderatoren som gav varningen som ska ha den. Redigerat 22 April 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 men är det inte det då :huh: alla är väll folkgrupper, homosexuella, transvestiter och hetros..... hela världen är uppbygd av grupper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Lite beroende. Jag brukar sitta 4 timmar på morgonen o sen från ca 8 på kvällen till 12 på natten. Men jag kan ju vara utan datorn en hel dag om jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 f*n vad lågt att kalla bögarna för en folkgrupp. Då är det snarare moderatoren som gav varningen som ska ha den. Förbudet mot hets mot folkgrupp finns i brottsbalken SFS 1962:700, [2 avd., 16 kap., 8 §]. Den som i uttalande eller i annat meddelande som sprids hotar eller uttrycker missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse eller sexuell läggning, döms för hets mot folkgrupp till fängelse i högst två år eller om brottet är ringa, till böter. Vem ska ha varningen? http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 men detta är ett forum och inte verklighet... men det är ju ändå rätt löjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Var du en skriver eller säger det så bryter ju du mot lagen ;).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 jaja, jag förtjänar väl min varning... hoppas alla är nöjda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag sitter där ofta jag ochså, man blir beroende. Vet inte om fler har tänkt på detta, men jag tror datorer för en slags ''strålning'' (det som händer då man pratar i mobilen tex) ingen vet väll nåt om detta, vet vetenskapen nåt? Vem vet, datorn kanske är skadlig. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Datan lite då och då Bfv fast nu är det katastråf har blivit beroende på min xbox jag bara spelar och spelar kan aldrig sluta spelar tills dem faller ner !!!!!! fast nu för tiden spelar jag xbox 3 timmar om dagen kan toppa till 4:a och 2-3 timmar data och resten ute och spelar fotboll och andra grejer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.