rinosaur Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag är inte så van med poäng, så... ... hur får man poäng? deet står att jag har 2 hur fick jag dem? nu vet jag detta redan så svara inte. men jag har en ny fråga, jag kan bara köpa 1 lott sen går det nte att köpa fler vad är problemet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Nu kan man köpa fler lotter! Poängen: 2poäng för att svara på ett inlägg 5poäng för att skapa nytt ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ok du måste du ha svarat på många inlägg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Admins har lite mer poäng från början om vi säger det så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Admins har lite mer poäng från början om vi säger det så ;)men vad fuskit :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Admins har lite mer poäng från början om vi säger det så ;) eeee....vadå LITE :shock: ?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 det är ju han som är boss han äger allting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jo, men typ ca 1 miljon poäng??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 men det står inte besökare på första början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag vill bara påpeka att poäng ger spam Alltså kommer man skriva massa onödiga trådar, muta andra att ge poäng och då blir ju det inte så roligt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag vill bara påpeka att poäng ger spam Alltså kommer man skriva massa onödiga trådar, muta andra att ge poäng och då blir ju det inte så roligt forum. Det har du rätt men tänk på admin stänger av dom bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Jag tycker att det är bra med poäng,En fråga jag undrar om man förlorar poäng om man "Ger Poäng"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg