shacti Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hade tänkt köpa ett par nya lurar (öronsnäckor tror jag dom kallas) till min mp3-spelare. Jag har funderat på par Koss the plug lurar. Så nu undrar jag om de är nån här på forumet som har ett par och kan ge mig lite tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 tja..jag kan väl sammanfatta lite; GRYYYM bas övrigt helt ok ljud stänger ute allt annat sitter inte kvar länge i öronen inte så sköna att ha på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Kan rekommendera Philips HE580... Såna har jag... Impedansen är lika stor som i The Plug De har större frekvensomfång och bättre slutsteg än The Plug Kostar precis lika mycket som The Plug Sitter bra i öronen Volymkontroll på sladden Stänger antagligen inte ut lika mycket ljud som The Plug dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 nico: såna där hörsnäckor har typ den sämsta basen Z_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Ska se om jag kan prova ett par i nån affär...vem vet kanske jag har "rätt" sorts öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag tycker att the plug är helt OK Dessvärre så gick mina sönder nyligen :( Kolla på Netonnet.com där är dom billigast tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) nico: såna där hörsnäckor har typ den sämsta basen Z_Z om du inte har provat dem tycker jag att du ska göra det inna du yttrar dig om den saken. har du provat dem kan jag bara säga att jag och alla jag känner inte håller med. dessutom; urklipp från två kataloger om koss the plug: "..vilket inte minst märks hos basåtergivningen som är riktigt tung i denna typ av lurar." // teknikmagasinet " 'Världsrekord' i basåtergivning" // hobbex Redigerat 11 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag har ett par såna och de är AS BRA och AS SKÖNA! Ljudet är defenitivt bättre asså ;) Rekomenderar dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 En kompis hade ett par, men jag glömde prova dem. Aja tillbaka till skolan kommer man ju alltid så kag får fråga imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) Det ska finnass ett par bra öronsnäckor på hemmabiobutiken i uppsala. Redigerat 15 Mars 2005 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 mhmm... de är de ja... du kan väl åtminstone säga vilket märke? eller på sin höjd i vilken butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 mhmm... de är de ja... du kan väl åtminstone säga vilket märke? eller på sin höjd i vilken butik. om du snakcar med mig så heter affären hemmabiobutiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.