shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 dt är frågan det tycker så här: GC: star fox: adventures men kankse blir star fox2:armada bättre ps2: final fantasy 7 xbox: midtown madness 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Varför tycker alla FFVII e roligast? jag har det, och tycker att FFIX är bättre, MYCKE bättre Men i alla fall TOP5 1.FFIX 2.FFX 3.MegamanX (X serien till super nintendo) 4.Super mario world 5.Final fantasy X-2 detta är alltså av dom spelen jag har!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jag tycker XII är bäst cc är oxå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 hur kan du veta om det är bra om du inte har spelat det? Jag har sett movie på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Men på en film missar du ju spelkänslan, det viktigaste, bara för att grafiken e bra, e ju t.ex. MegamanX sk*t bra spelkänsla !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Men på en film missar du ju spelkänslan, det viktigaste, bara för att grafiken e bra, e ju t.ex. MegamanX sk*t bra spelkänsla !! Jag tittar inte på graifiken utan jag går in i själva spelet och uplever det, det går inte att beskriva med ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 super metroid lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Metal Gear Solid2: Substance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 det märks att alla har olika smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 True Crime:Streets Of L.A............Bästa Spelet............Väldigt Realistiskt...........Jag Tycker det e bäst prova det!!!Man kan skjuta,Fightas,Köra Skit Snygga Bilar...... Det är helt änkelt bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Ocarina of time har allt......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jo jag håller med pippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.