Tuttan74 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 En bra sak att ha i TS1 är en expressomaskin som ser till att ALLA dina staplar e gröna. Den är blå, men jag kommer ej ihåg var jag hämtade den. Och sen hade jag en klocka som dom kunde titta på eller hur de va så blev de smarta....eller ja man slapp "utbilda" dom. Och sen fanns de en stol man satte sig på så fick man pengar! Jag har alla dessa saker på skiva...maila mig om ni vill ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serenty Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 En bra sak att ha i TS1 är en expressomaskin som ser till att ALLA dina staplar e gröna. Den är blå, men jag kommer ej ihåg var jag hämtade den. Och sen hade jag en klocka som dom kunde titta på eller hur de va så blev de smarta....eller ja man slapp "utbilda" dom. Och sen fanns de en stol man satte sig på så fick man pengar! Jag har alla dessa saker på skiva...maila mig om ni vill ha! FUSK!! :P <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Håller med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Inte 'Fusk'. Det kallas Hacked Items aka Downloads. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 En bra sak att ha i TS1 är en expressomaskin som ser till att ALLA dina staplar e gröna. Den är blå, men jag kommer ej ihåg var jag hämtade den. Och sen hade jag en klocka som dom kunde titta på eller hur de va så blev de smarta....eller ja man slapp "utbilda" dom. Och sen fanns de en stol man satte sig på så fick man pengar! Jag har alla dessa saker på skiva...maila mig om ni vill ha! Har sett den sidan med dom sakerna på på internet någon gång. jätte länge sen. Minns inte vad den hette heller.. Borde väll gå och söka på "the sims objects" google? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Man kan inte göra så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 finns det till the sims 2 åckså??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Någon som vet var man kan hämta hacked objects till 2:an?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Modthesims2 är en bra hemsida när det gäller hacked objects. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Modthesims2 är en bra hemsida när det gäller hacked objects. Men de kostar väl pengar att hämta där ifrån? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg