Slasktratt Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag har tankat några gratis skins till Windows XP, men vetifan hur man akitverar dom. .wmb filer, skumt. Hur gör man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 vad är skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 mm..| det har jag med men du behöver något nytt program som heter något med windows xp9 som ma moste köpa via internet:P kolla på www.windows.com eller se där kan du läsa mer om det;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 hmm...du kan testa "Style XP" d e gratis ett tag iaf. Du kan tanka d från Theme XP. Vete f*n om det kan öppna wmb filer lr f*n d va... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 vad är skins Nya utseenden får din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Ladda inte hem Style XP!, jag var tvungen att formatera om datorn pga. det!.. (gör som du vill men jag varnar dej iaf :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 hmm d behövde inte jag... men skit i skensen d e bara jobbiga, jag lovar att du tröttnar å vill till baka till vanliga efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 WindowBlinds är ett program som funkar hyffsat... Men att hålla på med skins som inte är gjorda av Microsoft är inte att rekommendera. Brukar oftast sega ner datorn rejält. Om du försöker byta ut bootscreenen också, men gör fel...jaaa då e risken stor att du måste formatera datorn senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.