Dysfunction Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Joo, ibland ser man dem...när man ska lyssna på smakprov av en cdskiva eller liknande. [Realplayer-fil] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) men på de ser man inga bilder eller? ;) blir det någon skilnad på snabb heten om man har modem? Redigerat 26 Februari 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 IE för FF vägrar spela upp RAM filer på nätet -.- ofta nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 IE för FF vägrar spela upp RAM filer på nätet -.- Ge mig adressen till en sida så ska jag testa. Jag förstår inte varför det inte skulle funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 www.svt.se/mel05 ta vilken film som helst och välj "växla till real player" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 www.svt.se/mel05 ta vilken film som helst och välj "växla till real player" Vad ska man säga? Funkar perfekt. Vad är det ni gnäller om? Det kan inte gå bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Båda >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 det där är gammal rp version -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 det där är gammal rp version -.- Gammal? Ge en länk till en nyare då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 FireFox äger F*** windows IE Fett.. jag hatar allt som windows till verkar men i vissa fall får man använda sånt endå.. som typ macromedia 2004 MX pro funkar inte så bra i linux!! så typ det enda jag gör i windows e att jobba på min hemsida :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 FireFox äger F*** windows IE Fett.. jag hatar allt som windows till verkar men i vissa fall får man använda sånt endå.. som typ macromedia 2004 MX pro funkar inte så bra i linux!! så typ det enda jag gör i windows e att jobba på min hemsida :kung: Jag hatar att allt och alla utgår ifrån att man har nån version av windows på datorn. Man måste ha windows för att kunna spela många spel och använda många program. Fast det är rätt skönt att alla virusskapare också utgår från det :P Man ska undvika saker från microsoft eftersom det är till dem de flesta virus skapas. Det är en av anledningarna till att man ska ha Mozilla Firefox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Jag är lite lat idag och orkar inte översätta det till svenska så jag hoppas alla kan engelska. Om ni inte fattar så kan ni fråga mig så kanske jag översätter till svenska. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...edUpFireFox.txt Stor skillnad :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg