Gäst 12 Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Den kom 2001-2002 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 hahaha:P men asså X-box e väl också bra??.. men X-box2 e ju bättre grafik men X-box e ändå bäst :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 tycker också det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 :visslar: jag också så det så!!!!!!!! :angry: :P :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 hag tycker inte man ska köpa xbox över huvudtaget även 2 för buda suger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Bara för du blev mobbad för gaycube i en annan tråd behöver du inte vara sur... håll dig till det forumet om gc är så mycket bättre... f*n, vad trött man blir <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Varför inte köpa XBOX, man kan ju få det för bara ca 1500... Jag var så dum att jag köpte det när det kostade 3000 :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Liksom dom ska släppa den i slutet av året ! För att konkurera PS3 "Playstation 3" Jag läste det i en tidning ! OCh den ska kosta 5000:- Ps. Mantis du ska nog inte ta ut saker i förväg! Mantis: microsoft sa i en konferans när dom prata om att byta ut alla el sladar om att dom tror att xbox2 kommer någon gång under sommar 2006 för dom vet ju inte ens hur den ska se utt så hur kan du veta priset på den??? så alla ni akta er så ni inte trampar i hans skitsnack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Liksom dom ska släppa den i slutet av året ! För att konkurera PS3 "Playstation 3" Jag läste det i en tidning ! OCh den ska kosta 5000:- Ps. Mantis du ska nog inte ta ut saker i förväg! Mantis: microsoft sa i en konferans när dom prata om att byta ut alla el sladar om att dom tror att xbox2 kommer någon gång under sommar 2006 för dom vet ju inte ens hur den ska se utt så hur kan du veta priset på den??? så alla ni akta er så ni inte trampar i hans skitsnack då har du fel för microsoft prestalesman har sakt det skälv han jobbar där förfan så vafan tror du en tidning vet mer en han så är du judumi huvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 det florerar en massa rykten som inte är sanna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Ärligt det e onödigt att starta en sån här tråd alla blir ändå arga på varann, asså det finns ju XBOX "1" nu så varför inte bara vänta och se när XBOX"2" ska komma ut och se då, Istället gör att bråka en massa. Bara onödigt anser jag iaf. Men men vill ni hålla på att argumenera emot varandra hela tiden så varsegod. P.S Detta var bara ett förslag :gitarr: // Waddis Redigerat 24 Februari 2005 av waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag har GC PS2 OCH XBOX OCH TYCKER PS2&XBOX ligger i topp sen kommer dvärgen GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg