Hoppa till innehåll

Hjälp!

Wilma

Rekommendera inlägg

Om du får hem filen som en sims2packfil dubbelklickar du på den så läggs den in automatiskt. Har du många så kan de ju vara ganska jobbigt att dubbelklicka på alla....markera de filer du vill packa upp...högerklicka o tryck öpnna så öppnas alla! Ja en efter en men du slipper klicka på alla var för sig. Objekten lägger du i Mina dokument/EA Games/downloads.....packa upp dom innan du lägger dom i downloadsmappen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du får hem filen som en sims2packfil dubbelklickar du på den så läggs den in automatiskt. Har du många så kan de ju vara ganska jobbigt att dubbelklicka på alla....markera de filer du vill packa upp...högerklicka o tryck öpnna så öppnas alla! Ja en efter en men du slipper klicka på alla var för sig. Objekten lägger du i Mina dokument/EA Games/downloads.....packa upp dom innan du lägger dom i downloadsmappen!

Inte Mina dokument/EA Games/downloads !! Det ska vara Mina dokument/EA Games/The sims 2/downloads :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte Mina dokument/EA Games/downloads !! Det ska vara Mina dokument/EA Games/The sims 2/downloads

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns redan trådar som denna men jag svarar kort. Jag orkar ej beskriva WinRar och WinZip och annat tjafs. Om du inte vet vilka dessa program är så föresår jag att du slutar läsa nu och installerar det.

Filer som heter .package sparar du i Mina Dokument/EA Games/The Sims 2/ Downloads. Filer med en ikon som der ut som en blå gubbe som kommer ut ur en låda (Vet ej hur jag ska beskriva det) ska du bara dubbelklicka på så kommer det upp ett fönster där datorn frågar om du vill installera donwloaden. Välj 'Installera'. Klart. Förstog du inget, fråga om en specifik del av installeringsprocessen istället.

-Skrivet av mig i en annan tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...