milla1077 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Hej! Har tänkt att kasnke handla på www.cd-wow.com, men undrar om det är bra att handla där?? Har alltid handlat på andra stället. Så jag undrar har du eller någon du känner handlat där förrut?? För jag vill inte bli lurad på alla pengar <_< :meddum: Hare Bra :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 japp jag brukar köpa mina spel därifrån-.... fasst det tar typ en vecka innan dom kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Det verkade ju bra... Så det e en "seriös" sida då???? Men e inte frakten dyr???? för sidan e ju inte svensk??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 0 kr frakt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) Man går ju in på http://www2.cd-wow.se/ Jag har inte blivit lurad...Har handlat där en gång...Men det kommer efter ca en vecka. Redigerat 20 Februari 2005 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Lurad? hur då? Själ har jag köpt spel därifrån gått bra varje gång. Fast eftersom spelen skickas från Hong Kong så kan de fastna i tullen och så tar det lite tid ungefär tio dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 köpte ett GC spel där ifrån, de e en bra och billig sida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hong Kong? Skickas det ut därifrån? Trodde dom hade lager i Sverige eller USA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Lurad? hur då? Själ har jag köpt spel därifrån gått bra varje gång. Fast eftersom spelen skickas från Hong Kong så kan de fastna i tullen och så tar det lite tid ungefär tio dagar. Alltså att det är en så kallad "fejk" sida, fast det är det ju inte Ska beställa två spel där i från i dag, ett gb och ett X-box spel. :bah: Hare Bra :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 0 kr frakt -.- 0 kronor frakt det är väl inte möjligt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jo det är ju det eftersom det ligger i Hong Kong och där är det billigt. Och ja, deras lager/stället veifrån splen skickas ligger i Hong Kong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 brukar beställa där när man har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.