Simpsons Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Kan man sälja eller ta bort sitt kreditkort?? Jag köpte det sen ångrade jag mig, kan man ta bort det??? Citera
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 Jepp, köpt är köpt. Det går inte å sälja det! Citera
Mezox Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 Det går inte och det finns ingen anledning att göra det heller. Citera
Mezox Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Vad gör den? :S Betala direkt från banken. Citera
Acrius Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Kan man sälja eller ta bort sitt kreditkort?? Jag köpte det sen ångrade jag mig, kan man ta bort det??? Nej det går inte men det kan ju vara bra å ha om du får veckopeng eller nått. då kan ju din morsa eller farsa lägga in pengar på kortet och dessutom slipper du ju att bära runt alla pengar. :D kom ihåg det Citera
Toxic! Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Kan man sälja eller ta bort sitt kreditkort?? Jag köpte det sen ångrade jag mig, kan man ta bort det??? Det finns ett kreditkort på fuska.se du snackar om nått helt annat ;) Citera
Acrius Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Ojj :D jag visste inte det! men nu vet jag ju Citera
Simpsons Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Men det blir väl dyrare har jag för mig att handla med kreditkort... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.