Ganon Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Jag undrar om man bara kan köra över internet. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Det spelet spelar man bara på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 man kanske kan köra utan internet fast då finns inga andra spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Ne, det går inte. Det står bara något i stil med: Unable to connect to Star Wars Galaxie. Sedan så finns det et tmedelande under det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 kostar det att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Undrar samma sak??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ja, det kostar ca: 120 kr i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 :bah: Ja, det kostar ca: 120 kr i månaden. Jag säljer min account: Master Medic/Doctor Master Pilot Master Fencer :kung: Man är fett cool i alla de skillsen! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Här är nått jag till slut kan svara på: Det är värt att köpa, om man har tänkt att köra det ganska ofta. Det kostar högst 100 kr i månaden, högst! Det är superkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Hur bra dator behöver man? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.