Scarlet Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Hej det är synd om mej. För jag går inte i skolan :( Jag har så mycket problem blää jag har lite ADHD så jag kan inte gå måste hitta en bättre skola en den jag har :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Visstvisst. Och tomten i coca cola reklamen är inte överviktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 22 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 OKEJ hur mycket sätter du?!?!?! ska vi slå vad? ok då får tomten i coca cola tomten Övervicktig dåå <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hur har du lärt dig att stava då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 adhd ? bar a om jag heter gudrun och det gör jag inte för jag är kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 vadå om inte du går i skolan varför kan då du skriva på datorn?jag tro inte du kan det för i skolan lär manb säg skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 vadå om inte du går i skolan varför kan då du skriva på datorn?jag tro inte du kan det för i skolan lär manb säg skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 kan var sant, men troligen inte (laggande dator dr.cheat?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 jepp en bärbar 98 fast nu sitter jag vid xpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 man kan nog använda en dator fast man har adhd. men för den sakens skull tror jag inte att du har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Vadå synd om dej, det är väl skönt att slippa skolan :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.