kimp@n Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 jag har ochså en. och jag diggar det FETT längtar tills den 13 mars så jag kan köpa lite spel till den ochså. :D
Avregistrerad Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 diggar den även om jag inte fått den (samma som tv gamer) men man har ju bokat det här: Själva nitendo ds. Super mario DS (konstigt va :P) rayman. och en väska som rymmer konsollen och några spel. ----------------------------------------------------------------------- ska kanske köpa detta senare: mario kart asphalt urban GT spider man atari classics need for speed metroid prime: hunters (riktiga) kirby spelet yoshi spelet puppy times och det där operations spelet
Zeem Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 men orzon, du sa att du inte skulle boka då tiden gick i slomotion om man har bokat...
Avregistrerad Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 jag vet.. men man måste ju försäkra sig om det eftersom det e så många som ska köpa....
Hajen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 jag diggar den innan jag har fått den! :-) Jag med jag har köpt den men inte fått den NDS rockar hårt :gitarr: och det är inget snack om att den inte gör det.
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 Vad kommer du att få? Jag bokade nintendo ds och spelet super mario 64 ds. men eftersom jag boka så fick jag med nått metroid och en fiffig väska!
Avregistrerad Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 jag bokade: Samma som du men jag bokade rayman också :)
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 jag har inte råd med nått mer(efter detta liger min budget i -400 inte bra!)
Avregistrerad Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 ok :P jag kommer att ha 1500 efter det där köpet.. men det ska kanske gå till dykarutrustning :)
Rekommendera inlägg