nico Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) hur är er rektor? våran suger! :angry: han gör aldrig någonting. jo! skär ner så att vi bara får en penna och ett sudd per termin och en linjal per 3 år. annars ätar han bara kakor på expeditionen och skiter fullständigt i att vi 3 av 5 dagar i veckan har 1,5 h hål i schemat! :meddum: rektorn Redigerat 24 Februari 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 vi har ingen rektor mmuhahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 nja så der han är konstig myckt konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Rektorn på en av mina gamla skolor( när jag gick i ettan, tvåan o trean)...Hon var inte bara lite knäpp..Så fort hon fick kritik på sättet hon sköter skolan så lyssnar hon inte..eller snarare bortförklarar det som en bitch..vilket hon nog är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Rektorerna sitter bara på arslet och dricker kaffe och har rats hela tiden medans andra får jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 haha ofta.... spendera en hel dag hos rektorns kontor och då ser ni själv an den har mkt mer jobb än er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 haha ofta.... spendera en hel dag hos rektorns kontor och då ser ni själv an den har mkt mer jobb än er De kanske har mycke jobb..men dom sköter inte jobbet på ett bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Rektorn på en av mina gamla skolor( när jag gick i ettan, tvåan o trean)...Hon var inte bara lite knäpp..Så fort hon fick kritik på sättet hon sköter skolan så lyssnar hon inte..eller snarare bortförklarar det som en bitch..vilket hon nog är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 våran rektor äger :cool: typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 våran rektor ser man typ en gång per termin hon sitter bara inne i ett rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Rektorn på min skola är egentligen en åkersork i en människorobot. Hon är elak, har hemsk klädsmak, otrevlig, listan kan göras längre. Totalt har vi haft fyra rektorer och den första var bäst. Han såg faktiskt ut som programledaren för "Så ska det låta" om jag inte minns fel. Men det är inte som ni tror, att rektorerna bara sitter och äter kakor och dricker kaffe, dom jobbar också (Surprise!). Även om våran rektor är en åkersork så gör hon faktiskt ett bra jobb, även om hennes tal ibland låter som något kladd hon skrivit ner på en kvart. Så döm inte era rektorer efter deras tid i personalrummet, döm dem efter jobbet de gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 hur är er rektor? våran suger! :angry: han gör aldrig någonting. jo! skär ner så att vi bara får en penna och ett sudd per termin och en linjal per 3 år. annars ätar han bara kakor på expeditionen och skiter fullständigt i att vi 3 av 5 dagar i veckan har 1,5 h hål i schemat! :meddum: rektorn Så du tror verkligen att det är rektorns fel att det skärs ner?Att ni har hål i schemat är en sak, men vad skulle du gjort om du varit rektor? Vad skulle du sagt? "Tyvärr, men ni lärare kan bara få en kaka och en kopp kaffe per termin, för eleverna måste få nya pennor varje dag." Vissa klagar ännu värre. Hur många pennor tror ni har i en låda hemma? Ta med er dem och sluta klaga på småsaker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.