isMaNnen Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 nico går vi i samma skola eller :P men de e exatct som våran rektor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 ok... bor i värmland kanske jag kan avslöja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 våran rektor e så j*vla sur å grinig :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Våran gymnasie rektor är asskön, har honom på en del lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Han duger väl! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Varån äger hon säger alltid hej till mej :gitarr: Kanske för min mamma känner hon lite grann, Min mamma fick vara vikarie en vecka på våran skolaför 2-4 år sedan ^_^ när jag gick i 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.