Gryphon Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 dom där fusken till DIGIMON RUMBLE ARENA2 funkar inte för mej inte det där fusket om sonic och shadow till super smash bros meele heller...varför gjör dom inte det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Antagligen för att det är falska fusk... Du kan iallafall inte få sonic och shadow på super smash brothers melee. Digimon vet jag inte, men det är antagligen också falskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jepp dom är falska. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 dom är lungt falska :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det funkade inte för mig så jag säger att det e falska :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Och jag säger att tråden är låst. Bara en massa idiotiska inlägg för att få FM. Anmäl fusken istället! § 1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg