Gryphon Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 visste ni att det kommer en ny gameboy som ska heta "gamboy advance ds" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 det låter som fake. Var har du hört detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scar Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Ganska gammal tråd, va? Nintendo DS har nu släppts för länge sen. EDIT: Ni skrev det här idag!? Hur har ni undkommit att höra talas om det?! Redigerat 23 Februari 2005 av Scar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 (redigerat) Nintendo DS har INGET MED GAMEBOY ATT GÖRA (jo den har lika mycket med GameBoy att göra som en GameCube) PS: Game Boy Advance DS är fake!!! Redigerat 23 Februari 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jepp. Nintendo DS är en ny konsoll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Det har ju visst nånting med Game Boy att göra. Det är en bärbar konsoll, som man kan bära med sig och spela vart du än är. Precis som Game Boy. Den är tillverkad av Nintendo. Precis som Game Boy. Det är en rejäl förbättring av Game Boy. Fast Nintendo vill inte räkna det som ett "Game Boy", eftersom den har så många förbättringar och andra finnesser. Men Game Boy är ett ORD som för mig (och många, många andra) står för BÄRBART TV-SPEL...eller är det inte så? För mig räknas i alla fall DS som ett game boy. Även om jag bara säger DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 För mig räknas inte DS som ett GameBoy. DS är helt olikt GameBoy. Visst det är en bärbar konsoll, det vet jag. Men likt ett GameBoy är det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Men Nintendo ds heter ju inte gameboy advance ds därför blev jag förvirrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Aaa, jag förstod direkt att det var en FAKE! :ph34r: Redigerat 24 Februari 2005 av Elite General Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Men lol vi vet REDAN att DS kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Ja, det har jag vetat i, låt mig se.... Kanske 5 månader.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag trodde han menade att den skulle heta så som han sa, det vill säga gameboy advance ds eller vad han sa. Det är en fake, om det inte är ett annat namn för nintendo ds som alla VET att det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg