fotbollssnubben Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Jag har precis blivit stor link och har hittat hookshooten men jag hittar inte forest tempel och hur kommer jag dit? väntar redan på bra svar från någon som vet :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Så måste du gå igenom en labborint med stora Vakter som har Spjut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 och gå förbi ett stort fetto med en stor träklubba som man kan springa sick-sack förbi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 så akta dig ps. jag hann inte svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 dö, phantom ganon! fotbollssnubben är efter dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B) :ph34r: :blink: :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) Har du klarat det? Mer hjälp hittar du här: http://www.fuska.se/fusk/?id=4643 Redigerat 27 Mars 2005 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seto-kaiba Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 det är lite komplicerat att komma till forest temple men du ska gå till lost woods och prova dig fram genom stubbarna det är lättare att ta fram ett papper och rita vart du har gått vilka som leder tillbaks och så men du ska leta upp en gubbe som står och vaktar en stubbe han släpper inte förbi dig men om du tar fram ocarinan spelar sarias song släpper han förbi dig jag höll på i timmar med att komma ditt men när du kommit fram så är det en laburint där med jätte stora vakter som går där du ska sjuta hookshot i ryggen på dom lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 kolla på Game Winners as bra sida :D med kartorå allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg