RPG-Master Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Ok, jag har gjort en RuneScape klient i VB. Funktionerna är: Auto Typer (skriver text automatiskt) Snabb värld byte IRC Klient Radio (Metal, Hip-Hop, Country, Techno) Snabblänkar till: Tip.it, RuneHQ, Rune Village RuneCMS browser Ingen reklam på free worlds =) Stats-lookup (kolla stats snabbt, räknar också ut combat lvlen) Snabb Account Management Kartor (World och Wildy) Ladda ner här Om ni har frågor, skriv här eller gå till www.runeCMS.com och kontakta mig på forumet (namn: speljohan) EDIT Skrev fel version. Detta e BETA 2. Redigerat 24 Februari 2005 av RPG-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jaha...kansk ska testa då...vad heter programmet du gjorde d med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 kommentarer tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 det funkar inte att ladda ner för mej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 När ni zipat klart filen . Så scanna datan . Han kan ha lagt en keyloggers i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 [RENSAT] För GUDS SKULL, klicka INTE 57 gånger på skicka-knappen!!! Skriv det du vill skriva, tryck EN, OCH BARA EN, gång på skicka-knappen! VÄNTA sen, tryck INTE igen, det kan vara segt att att skicka infon ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 tyvärr funkar inte klienten längre (jagex har ändrat sina protokoll), men jag har snart gjort en helt ny klient... BjorkScape 3. Och programmet e gjort i Visual Basic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 ps lägg in sytche scape istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 LOL!, Sythescape e gammal å ouppdaterad... den tillhör historia nuförtiden. Sythe har sagt själv te mig att min e bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.