Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 I denna tråd ska vi gissa karaktär jag börjar den som gissar rätt får fortsätta. Min karaktär lyder. * Sprutar eld * pokemon * drake börja gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 I denna tråd ska vi gissa karaktär jag börjar den som gissar rätt får fortsätta. Min karaktär lyder. * Sprutar eld * pokemon * drake börja gissa. charizard :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Charamander? Charameleon? Charizard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Eftersom sparky somnat börjar jag: * Forum * Fusk * Recensioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Fuska.se alternativt ersätt .se med .nu Rätt? Isåfall: -Seriefigur -Gillar Alice Cooper -Tecknaren är Norsk Redigerat 25 Februari 2005 av Quisties Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Den var svår....Teskedsgumman?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Fuska.se alternativt ersätt .se med .nu Rätt? Isåfall: -Seriefigur -Gillar Alice Cooper -Tecknaren är Norsk <{POST_SNAPBACK}> [/quot simpsons :angry: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Varför snackar du om mig?? (skämt) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 För att vi ska få fortsätta..... Svaret var NEMI! Läser ni inga serier eller =P? Ok, ny: -Fullt av sådana trådar i "Webbspel" -Ett onlinespel -Dålig grafik (Inte särskilt svårt, eller hur?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) Habbo? Runescape? * Lustig liten figur som vill ha uppmärksamhet genom att sprida dynga. * Programledare på SVT. * Gick till personangrepp mot Foppa i söndagens Sportspegeln. Redigerat 26 Februari 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 En ishockeyspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Olle Palmlöf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.