Hoppa till innehåll

Psp/nte Ds


sas

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

PSP :cool: Varför NDS säg mig vad är det som är dåligt med PSP förutom Skärmen och priset men vad trodde ni att den skulle kosta det är kvalite från Sony

NDS är väl rätt OK men endå Plastig och Klumpig nää inte min stil. NDS är för dom som vill sitta och lira Gammla Super Mario 64 Pokémon Safir vad det nu heter . NDS = För barn som gillar Nintendo.

PSP = För dom hårda grabbarna som vill lira lite Pang Pang och köra sport spel och titta på film. :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att PSP kommer kosta minst 3000 spänn. Den har ingen dålig skärm men kort batteri. Men kan någon säga mig varför alla säger att DS är för barn. Egentligen är det ju tvärtom. 12+ står det ju på kartongen =P. DS har ju en helt annan glädje än PSP och andra konsoller. DS är verkligen speciell. Det är klart att den är skit ball och rolig, fast jag tycker inte det räcker i längden....Väntar på roligare titlar. Ser inte så kul ut :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan jag börjar skriva så tänkte jag fråga en sak. Varför frågar du oss om vad du ska köpa? Vi vet ju f*n inte vilken typ av person du är.. du kanske är en flyg pilot ( om du nu är så gammal. ) Fråga någon förståndig kompis/mamma, pappa eller nån, följ ditt hjärta... men nu när du liks har tråden öppen så.. :D

 

Köp NDS. Högre batteri nivå, dubbel skärm, billigare, nintendo och inte bara barn spel ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...