Nogger Mint Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Alltså DS rockar! Min kompis har det! Han har råkat repa den nedre skärmen med pekpennan :lol: Aja, jag ska köpa DS, även om jag får avstå fraån allt annat i typ 4 månader! Eller vänta, kanske får det när jag fyller år (om en vecka, exakt)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Putsar skärmen på Nintendo DS innan jag använder pennan så det inte blir några synliga repor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Värst vad alla är försiktiga med skärmen -.-...Nintendo borde tillverka en speciel putsare för LCD skärm asså för DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 PSP :cool: Varför NDS säg mig vad är det som är dåligt med PSP förutom Skärmen och priset men vad trodde ni att den skulle kosta det är kvalite från Sony NDS är väl rätt OK men endå Plastig och Klumpig nää inte min stil. NDS är för dom som vill sitta och lira Gammla Super Mario 64 Pokémon Safir vad det nu heter . NDS = För barn som gillar Nintendo. PSP = För dom hårda grabbarna som vill lira lite Pang Pang och köra sport spel och titta på film. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Ok och du är en hård kille*haha* , för barn som gillar nintendo eeeh? Kommer du köpa filmer för 200-300:- när dem kostar 150:- till vanlig dvd!? Ok säg alla dem där tuffa spelen till psp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag har DS den är jätte bra ta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag tror att PSP kommer kosta minst 3000 spänn. Den har ingen dålig skärm men kort batteri. Men kan någon säga mig varför alla säger att DS är för barn. Egentligen är det ju tvärtom. 12+ står det ju på kartongen =P. DS har ju en helt annan glädje än PSP och andra konsoller. DS är verkligen speciell. Det är klart att den är skit ball och rolig, fast jag tycker inte det räcker i längden....Väntar på roligare titlar. Ser inte så kul ut :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Innan jag börjar skriva så tänkte jag fråga en sak. Varför frågar du oss om vad du ska köpa? Vi vet ju f*n inte vilken typ av person du är.. du kanske är en flyg pilot ( om du nu är så gammal. ) Fråga någon förståndig kompis/mamma, pappa eller nån, följ ditt hjärta... men nu när du liks har tråden öppen så.. :D Köp NDS. Högre batteri nivå, dubbel skärm, billigare, nintendo och inte bara barn spel ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg