Gäst Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Jag köpte 2 :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Jag köpte 2 :( :( :(vadå då jag köpte 100 lotter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 till nästa lotteri har jag nog köpt ca 4 lotter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Jag sparar min poäng istället men ska nog köpa en lott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 ja köper fem varje gång från och me nu!!! elle rättare sagt förra veckan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 i förra koöpte jag 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 ja köper fem varje gång från och me nu!!! elle rättare sagt förra veckan!!! samma här.. men vet inte om jag ska köra på varje vecka... kanske ska ta mer lotter färre gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 man får ju större chans att vinna ju fler lotter man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 man får ju större chans att vinna ju fler lotter man har.jasså det säger du?? varför vann inte jag när jag hade 100 lotter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 du har ba större chans att vinna, inte att du garanterat vinner ba fö de..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 oj förlåt att jag skrev det blev lite bämg i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 de gö inge, men efter som vissa människor köper 100 lotter å andra kanske 2, så har dom som köpte 100 lotter större chans att vinna........de blir jävligt orättvist, om ni ursäktar språket........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.