Hoppa till innehåll

Religion


Oden

Rekommendera inlägg

Vad tycker ni om att andra religioner, syftar nu på islam, kommer och tar över i Sverige.

De bygger moskeer lite över allt och de kräver att de ska ha högtalare där de kan ropa ut sina böner.

Nu i veckan fick jag också reda på att det skulle byggas bönerum i min skola, ett Bönerum!! Varför kan de då inte bygga Hitler rum och sånt för de som vill ha det, tror att det är fler i min skola som skulle tycka att det var bra.

 

Jag tycker att det går för långt, om de vill ha sin religion får de stanna i landet de kom ifrån eller i alla fall göra det privat, i hemmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 269
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi kommer från Sverige, de kommer från arabländer.

Om du vill ha sina moskeer (som vi betalar en massa pengar för) så får de väll hålla sig kvar i sina egna länder.

 

Många har blivit fördrivna från sina egna länder, och är tvungna att bo här. Dessutom om man ska tänka så, så kommer alla urspringligen från Afrika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

Kanske har undgått dig att detta var ett antal år sedan? :P

 

Nej finns inga riken, har inte sagt det. Ja, alla länder är lika.

 

Spela roll hur länge sen det var, vi är alla en o samma ras.

 

Om det inte finns några riken, klaga inte då! Nu låter vi Invandrare komma hit tycker jag.

Allt är ju faktiskt samma land.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är kristen, jag är döpt och jag är med i Svenska Kyrkan.

 

Jag har även gått på en kristen friskola under låg- mellanstadiet. Gå i kyrkan och läsa biblen osv. Jag har dock ingen speciell uppfattning om gud och Jesus. Det är bevisat att Jesus fanns, och det tror jag på. Och jag tror på nästan allt som han har gjort, det är också bevisat att Big Bang skapade Jorden, och inte gud.

 

Ville bara säga det, så ni vet när ni börjar kritisera kristna.

Det finns säkert nån här på sidan som tillhör Islam och är muslimsk. Bara vi inte hoppar på de alltför mycket.

 

Som Jellyfish säger, vi har kyrkor. Dom har moskéer. Konstigare är det inte.

Dom får tro hur f*n dom vill, och äta vad dom nu känner för, eller stå och ropa ut religösa saker i en megafon. Sverige är ett fritt land och i ett sådant ska sånt här få hända.

Att Sverige är ett fritt land betyder också att alla får ha en åsikt och tycka hur f*n dom vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allt är inte samma land...

Jo, det är olika raser. Kolla på dem bara. De är svarta och fattiga. Vi är vita, fina och rika..

 

*Suck*

Alla människor är samma ras, det beror på klimatet som folk har olika hudfärg, för att klara sej bättre mot värme o liknande. Det är bara pigment i huden, inget annat.

Anledningen till att vi är rika, många utav de vita i västvärlden alltså, är ju pga av dem. Vi har sugit ut tex Afrika sen urminnes tider, och istort sett länsat landet på tillgångar. Vi står i skuld till dem, glöm aldrig det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är kristen, jag är döpt och jag är med i Svenska Kyrkan.

Jag med,och jag gillar verkligen inte att islam kommer och tar över sverige! alla borde egentligen oroa sig över det! Vad händer i alla islam länder? Terrorism,svält,kvinnoförakt o.s.v!

 

Sverige har kristendomen som sin stadtsreligion,och därmed basta!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...