Hoppa till innehåll

Religion


Oden
 Dela

Rekommendera inlägg

Mellanmjölk,sluta va en sån jäkla wannabe-muslim, du säger ju att du går på kristen skola..ha du inte lärt dig? Vi kristna hatar muslimer. säger 1100 talet dej nått?

 

Jasså det är kanske kristna som dig som gör det men jag har massa bra kompisar som är kristna och inga hatar muslimer i min skola ingen hatar ! fattaru !Muslimerna skriker inte ut böner i sverige och att i t.ex irak bygger dem också ganska många kyrkor men nu kommer ni bli AEGDA helt enkelt särskilt du fuel det finns en massa kyrkor i irak och gissa vad USA har gjort bombaderat dem så där blev du AEGD har du inget att säga nu åt USA ! Redigerat av Cobraz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 269
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mellanmjölk,sluta va en sån jäkla wannabe-muslim, du säger ju att du går på kristen skola..ha du inte lärt dig? Vi kristna hatar muslimer. säger 1100 talet dej nått?

 

Fuel är ju kristen patriot. ;)

 

Nämen jag tycker att det är ok att ha en annan religion, bara de inte kräver moskéer & minareter. (Utropningstorn, tog muslimer som exempel)

 

Det där med att utlänningar ska utvisas om man döms till över två års fängelse är perfekt!

Många kommer till Sverige för att få bo på hotell (Läs: svenskt fängelse) & det drabbar svenskarna. (Läs: de som drabbas av brotten).

 

Jag påstår inte att alla invandrare är kriminella, men på tok för många är det.

Det är oftast i de grövre brotten de är representerade.

 

MeM säger att de inte skulle vara så bråkiga om man behandlade de som gudar.

Varför ska man behandla de som gudar egentligen? (Att min gud är invandrare hör inte till saken ;). Han är inte kriminell iallafall)

Det är många oskyldiga svenskar som drabbas av rasisternas verk.

De blir mordhotade, kallade "j*vla svenne" o.s.v.

Allt för att det finns vissa rasister som hatar invandrarna, vilket leder till att invandrarna hatar alla svenskar, som leder till att icke-rasistiska svenskar hatar invandrare.

Allt är rasisternas verk!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wannabe-muslim ? lol ?

 

Kristen Patriot. Haha. Den är f*n skön ;)

 

Jag gick på kristen skola, Fuel. Men därför är jag inte rasist och vill slänga ut hela bunten schyssta invandrare, det är bara bra med mer människor. Speciellt när man kan utbilda dom till folk.

 

HAHA. Den där folkpartist-reglen är ju värdelös, vart f*n ska vi svenskar ta vägen ? Just det. Vi ska sitta och fika och slöa i en mjuk soffa på nåt lyxhotelsfängelse. f*n korkat.

 

Men, jaja. Tyck vad f*n ni vill, jag kommer inte bry mig längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker vi svenskar beter oss dumt vi är dumma mot invandrare det är därför dom beter sig som dom gör.Skulle ni vilja att om ni skulle resa till irak tex och där skulle folk reta dig och liknande inte jag i alla fall (va mot andra som du vill att andra ska vara mot dig)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>Äh ni vet ingenting om att bli hotade av muslimer, bra att man iallafall har muskler på kroppen(and ton's of it) och kan slå ner dem även fast de började att hota...och mellanmjölk, du e mobbad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag påstår inte att alla invandrare är kriminella, men på tok för många är det.

Det är oftast i de grövre brotten de är representerade.

 

Helt rätt :)

Långt ifrån alla invandrare är kriminella men så finns det ju förorterna där en hög procent av dem är det. De begår grova brott och misshandlar varandra, och svenskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker vi svenskar beter oss dumt vi är dumma mot invandrare det är därför dom beter sig som dom gör.Skulle ni vilja att om ni skulle resa till irak tex och där skulle folk reta dig och liknande inte jag i alla fall (va mot andra som du vill att andra ska vara mot dig)

 

Svenskar beter sig illa?

Snarare tvärt om enligt mina erfarenheter.

 

What goes around comes around...visst, men jag tror inte att svenskarna har någon speciell skuld i detta.

 

Båda är minst lika skyldiga och även om det skulle vara så att svenskarna startade detta....har du inte hört talas om att vända ryggen till?

 

Alla gör vi val och de invandrare som har gjort valet att bli kriminella förtjänar inte att bo här. De kan inte skylla på att svenskarna betett sig illa hela tiden. Någon gång måste de ta ansvar för sina handlingar.

 

 

Bönetorn ska absolut inte byggas i Sverige. Nej, Nej, Nej! Om de nu måste ha böner, så finns det walkmans, mp3-spelare osv. De får gärna lyssna på sina böner så länge de inte tvingar oss andra att lyssna till dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte nekat till att muslimer inte kan vara bråkiga, men jag vill säga att det finns svenskar som är det också. Förstår ni ?

Och ni som nu hatar muslimer, och som är för folkpartiets förslag, varför kan ni inte lika väl slänga ut alla muslimer i hela landet ? Det är ju det ni vill. Fast, med en sådan regel kommer ni inte lyckas. Enligt fakta, om man skulle utvisa de som döms till två års fängelse eller mer, eller sitter på kåken 3 gånger, skulle utvisningarna halveras. Eftersom de som utvisas idag, vilket är ganska många, utvisas tidigare.

Vi svenskar behandlar inte invandrarna väl, och dom behandlar inte oss väl.

Ni kan inte säga att de inte får bo här, det går inte. Förstå. Sverige är sryrt såhär, och det kan ni inte ändra på. Men visst, diskutera ni det.

 

f*n vad "rasismen" ökat på denna sidan sen Debatt forumet kom till. Vilket är jävligt synd. Nu är det nästan bara jag kvar som inte är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vad "rasismen" ökat på denna sidan sen Debatt forumet kom till. Vilket är jävligt synd. Nu är det nästan bara jag kvar som inte är det.

 

Inte för att jag vill kalla det rasism men det beror främst på två saker:

  • Alla stora debatter tycks handla om kriminella invandrare.
  • Alla vill framföra sin åsikt.
Trots det tycker jag att bara en person går över gränsen ibland.

Ingen nämnd, ingen glömd.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla ska få framföra sin åsikt, ja. Men inte på ett sätt som trycker ner andra.

 

Skit trist när det blir så. Och jag tvivlar på att den personen som # 21 menar, jag tror jag vet, verkligen är rasist. Han verkar brinna för sina åsikt, på ett oseriöst sätt. Jag brinner också för min åsikt, att invandring är skit bra, men inte f*n drar jag på mig varningar för det, trycker ner andra och beter mig illa. Eller ? Och om hela debattforumet snart är rasister, då j*vlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...