Hoppa till innehåll

Religion


Oden

Rekommendera inlägg

Jag fattar att ni ´menar mig,men jag är EJ rasist,som sagt har jag ett par invandrarkompisar, och är de bråkiga? NEJ! det är så jobbigt att ni inte fattar ibland asså,,,när man går till invandrarkverteret i min stad så börjar 8åringarna fråga''va gör du här svenne'' ''är du här för att få spö eller''

 

asså, jag har aldrig mött dessa ungar förut, inte bråkjat med deras kompisar eller nått så vafan går de på mej för?...så j*vla jobbigt...det finns en grund till att man blir sån här fattar ni va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 269
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad snackar du om? wannabe..asså fatta..inavndrarna BÖRJAR..utan att JAG har gjort nått. DOM börjar utan att jag gjort ett skit. Dom kommer till mitt hemland och behandlar mej illa. DOM börjar bråka utan att jag hjprt ett skit.

men du har så j*vla svårt för å fatta jag e ingen wannabe. jag vill inte vara nasse. d e inte tufft att vara nasse. jag e patriot. jag älskar mitt land.troligen kommer du fortfarande att PÅSTÅ att ja e wannabe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du fattar verklige inte..jag lovar att om du skulle gå till invandrarkvarteret här skulle de gått fram till dej och undrat vad du gjorde...säg nej hur mkt du vill men så e d!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj oj oj, vilken ***** tråd. Annat än vad man brukar hitta på Nintendo forumet. synd att man där inte är lika bra på att uttrycka sig i text :( . Har läst i en kvart eller något och börjar få huvud värk! Massor av bra åsikter samt massor av (som jag tycker) sämre. Skulle vilja komma ihåg allt jag läst, och kommentera så mycket jag kan, men det är svårt att minnas. Jag drar upp några punkter som är mina åsikter. Orkar ju inte hålla på HELA natten, eftersom det är spel jag egentligen vill diskutera. Men först vill jag bara säga att Jokinen leder tävlingen här i bästa inlägg. Jag tror jag diggar dig! HÖHÖ

 

¤ Jag tycker det är jäkligt synd att dom flesta invandrare hamnar på samma ställe. Det blir liksom deras egna lilla samhälle på något sätt. Där deras regler ska sättas, och svenskar i dessa områden får dresseras på deras lagar. Sprid ut dom istället.

 

¤ sätter dom upp en moske i närheten där jag bor (som planeras) Skulle väl gå ann. Men om dom sätter hög-talare som ropar ut böner 5 gånger om dagen så att man hör från flera kilometers håll, så Joinar jag en grupp som planerar sprängning!

 

¤ Sen det där med att låta dom som inte jobbar, ska få leva på gatan håller jag inte med om. f*n Sverige är ju ett fint land, och ska inte ha några uteliggare.

 

¤ Vill poängtera att det finns massor av skit snälla invandrare!

 

¤ Hatar att i invandrar rika skolor, får svenskar knappt bära svenska flaggan på tröjan!

 

¤ Jag vill också säga till Mellan mjölk: Hur skulle 6 miljoner invandrare komma hit och få jobb när det inte ens finns till oss svenskar?

 

Det skulle säkert gå att sitta här hela natten och skriva men det har jag ingen lust med. Förmodligen kommer jag inte vara med något mer på den här tråden eftersom det är spel jag vill diskutera. Men det var i alla fall lite grann!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det ska jag säga dig ;).

Öppna t.ex fler resturanger, tryck in ett gäng städare, bagare, servitriser. Mega enkelt. Visst, vi skulle få en Pizzakultur, men va f*n. Bättre att de gör något, än att bara tigga våra pengar från socialen. Nu påstår jag inte att det ska vara 4 pizzerior på varje gata, nej. Men det kan vara fler. Städare kan det finnas i massor, skadar inte. Gatupoliser, det har vi nästan inga.

 

Jag måste tyvärr säga emot dig på en punkt, frezy_man, det där med att sprida ut invandrarna. Det är då kaosen startar :). När dom blandar sina själar med oss svenskar, då svenskarna behandlar dom som svin. Svensj*vlar. Om alla invandrare istället bor på ett ställe, utan svenskar, uppstår det inte bråk. Rosengård, puss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste tyvärr säga emot dig på en punkt, frezy_man, det där med att sprida ut invandrarna. Det är då kaosen startar :). När dom blandar sina själar med oss svenskar, då svenskarna behandlar dom som svin. Svensj*vlar. Om alla invandrare istället bor på ett ställe, utan svenskar, uppstår det inte bråk. Rosengård, puss.

 

 

Om man skulle döma ut folk för att vara rasister som du gör....jaa då skulle man kunna påstå att det där sista du säger gör dig till rasist...mot svenskar alltså. Jag känner en neger (ja, jag sa neger eftersom jag inte ser det som något fult ord) som är rasist. Han hatar andra negrer.

 

Jaja, hur som helst...jag tror du har fel. Om de hade försökt att sprida ut invandrare och i en måttlig mängd så hade det gått mycket bättre. Jag skulle vilja påstå att de där kriminella invandrargängen som bildas när alla invandrare klumpas ihop är en av källorna till att svenskar och invandrare inte går ihop. Det är ju de gängen som de yngre invandrarna idoliserar och tar efter och när de växer därför upp blir ofta som dem. Därför kan 8-åringar som fuel nämner komma fram till en och säga svenne osv. Varför inte bara försöka sprida ut invandrarna. De skulle lära sig svenska språket, kulturen osv.

 

 

 

(OBSERVERA att nedanstående text syftar på kriminella invandrare och inga andra)

När de klumpar ihop alla invandrare i förorter och dylikt blir det oftast så att:

 

Endast invandrare bor där och svenskar flyttar därifrån.

De lär sig inte språket riktigt och pratar endast sina modersmål med kompisar.

Gängbildningar skapas.

De ser sig aldrig som riktiga svenskar och börjar sakta men säkert hata Sverige.

De går i grupper och börjar uppträda på ett hotfullt sätt mot andra människor.

Svenskar börjar tycka illa om området eftersom det finns såna invandrare där.

 

Jag tror att detta skulle förhindras om man spridde ut invandrarna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, visst. Rasist mot svenskar. Då får jag väl vara det.. (-___-).

Nåja, kommer inte svara på mer här. Tycker ni är så idiotiska så hälften vore nog. Tyck ni på. Och hur ni f*n vill. Jag bryr mig inte längre..

 

Ses väl nångång, förmodar jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Jo, det ska jag säga dig ;).

Öppna t.ex fler resturanger, tryck in ett gäng städare, bagare, servitriser. Mega enkelt. Visst, vi skulle få en Pizzakultur, men va f*n. Bättre att de gör något, än att bara tigga våra pengar från socialen. Nu påstår jag inte att det ska vara 4 pizzerior på varje gata, nej. Men det kan vara fler. Städare kan det finnas i massor, skadar inte. Gatupoliser, det har vi nästan inga.

 

Jag måste tyvärr säga emot dig på en punkt, frezy_man, det där med att sprida ut invandrarna. Det är då kaosen startar :). När dom blandar sina själar med oss svenskar, då svenskarna behandlar dom som svin. Svensj*vlar. Om alla invandrare istället bor på ett ställe, utan svenskar, uppstår det inte bråk. Rosengård, puss.

 

Vi har ju redan pubkultur, räcker inte det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...